úterý 13. února 2018

Český ráj a tak různě

Sněhu pořád moc není, ale trochu přituhlo. Aspoň se mi nepotí na výletech nohy. :-) Ve středu jsem vzal čuníka na výlet do Lužního dolu nad Bílým Kostelem nad Nisou. Výlet to byl pěkný, přimo tam jsem ještě nikdy nebyl. Keška nás provedla okolo památného dubu, rentenční nádrže a studánky až na vrstevnicovou cestu s dalekými výhledy. Před návratem k autu jsem si opekl večeři. Kesinky mi bylo líto, protože hezky poslouchala, srnky nehonila a já jí zapomněl vzít mlsku. Tak dostala alespoň kousek chleba.

památný dub


výhled na Jizerky

hladová Kesi

Ve čtvrtek mě kolega vytáhl na běžky. Jeli jsme klasickou krátkou trasu přes Bílé buky, ale opačně, než jezdím obvykle a to se mi moc nelíbilo, protože tam byly prudší kopce. V jednom jsem si sundal lyže a a šel pěšky. Ale zase to jelo hezky od Hřebínku až na Novou Louku. Asi to bylo tím, že jsme se na Hřebínku najedli. :-)



V pátek jsem jel do Českého ráje dohledat jeden restík (a stejně nedohledal). Pěkně jsem si zalezl, našel putovní geocoin s triceratopsem a Kesi (a tedy i Pája) byla spokojená. Tentokrát jsem pamlsky nezapomněl, ale stejně je hned sežrala a pak somrovala moje. Část trasy jsme šli po červené tam, kde jindy chodí davy lidí. Pobavil mě vánoční stromeček na jedné ze skal.

skalní balkón


geocoin

cesta




svačina



Kapela

zámek Hrubá Skála

No jo, zase. :)

V sobotu jsem vyrazil na koloběžku. Večer nás čekal ples, tak jen tak lehce cca 45 km. Přes Hrádek a Žitavu jsem dojel do Hainewalde, kde mají pěkný zámek. V Žitavě jsou zase zajímavé relikty těžby uhlí. Sice jsem si zapomněl přilbu a vzal jen tenké běžecké rukavice, ale i tak se výlet podařil.

V Chotyni


v Žitavě u Bezdrorfer See

Hainewalde

V neděli jsme po plese vstávali až před polednem (Pája myslela, že pořád spím a já myslel, že spí ona :-D) a po obědě jsme zamířili opět do Českého ráje. Prošli jsme si Hadí a Dešťové údolí, ukázal jsem Páje bezva spaní, posvačili jsme u kapličky v Radči a do tmy jsme byli zase doma.



Hadí údolí

Dešťové údolí

Žádné komentáře:

Okomentovat